luni, 2 mai 2016

Indigestie si prebleme digestive



In articolul acesta vei gasi informatii generale, definitii si posibile cauze ale problemei cu care te confrunti. 

Informatiile din acest articol nu inlocuiesc un consult medical de specialitate.


Suferi de indigestie?! Ai probleme de tranzit intestinal?! Sunt probleme des intalnite, dar se pot preveni.


Ce este indigestia?

 

Indigestia este tulburarea digestiei provocata de unele excese alimentare sau de unele stari nervoase și se manifestată prin: discomfort abdominal, indispozitie, greturi, varsaturi, diaree, constipatie etc.


Cauzele indigestiei

 

Cauzele principale ale indigestiei sunt: mesele bogate, mancatul mult prea repede, mancarurile gen fast-food sau cele care contin multe grasimi, consumul excesiv de alcool, fumatul, mancarurile foarte picante, posibile incarcaturi emotionale, anxietatile, stresul, ulcerul duodenal si cel gastric sau medicamentele precum antibioticele.

Sarbatorile sau evenimentele speciale sunt motivul principal de consum ridicat de alimente la o singura masa. Combinatiile de alimente si cantitatile mari de produse de diverse feluri, ciorbe, fripturi, sosuri si prajituri, ingreuneaza digestia. Ea se va realiza mai greu si mai lent.

Alimentele trebuie mestecate indelung, astfel incat sa fie mai usor de digerat. Produsele grele (slanina, untul, cascavalul, maioneza, etc.) sunt o provocare atat pentru tranzitul intestinal, cat si pentru ficat. Ele vor fi procesate cu dificultate. 

Totodata, consumul de alcool deregleaza organismul si sucurile gastrice necesare in digerare, iar, adesea, incarcaturile emotionale se pot manifesta prin consumul ridicat de alimente sau alcool cu rolul de substitut al starii de bine si confort psihologic.


Ce pot eu sa fac?

 

Daca te confrunti cu o problema de acest fel trebuie sa te gandesti la cantitatea si calitatea alimentelor pe care le consumi. Cantitatile trebuie reglate prin reducerea portiilor - cate putin din fiecare -  si - mai putin si mai des - . Obisnuieste-ti organismul cu 3 mese regulate si mai multe gustari pe parcursul zilei. Produsele consumate trebuie mestecate indelung, astfel incat senzatia de satietate sa apara inaintea ingerarii exagerate de alimente. Pentru a pacali creierul poti folosi farfurii mai mici in care sa servesti mancarea.

Cand exista discomfort digestiv si intestinal este o idee buna sa introduci mai multe fructe si legume in dieta ta. Consumul ridicat de apa este de un mare ajutor.

In cazul aparitiei acestor stari, uneori se vor administra substante, alteori putem apela la o metoda mai blanda asupra organismului, la terapia Bowen. Fie ca treci printr-o perioada de dezechilibru emotional sau consum ridicat de alimente grele, terapia noastra te poate ajuta la reglarea tranzitului, a lichidelor gastrice si a enzimelor intestinale pentru a reduce discomfortul si indispozitia.

In orice perioada a anului incurajam consumul responsabil de alimente bogate in nutrienti si vitamine!


Bowen se poate aplica concomitent cu alte tratamente care vizeaza problema in cauza.


Asadar, ne pastram speranta, cu dragoste si rabdare pentru ca exista terapia Bowen!


Pentru mai multe informatii contactati:

Terapeut Laura Muresan

0742 083 423

Cluj-Napoca


Un comentariu:

  1. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere