marți, 26 iulie 2016

Bebe Bowen

In articolul acesta vei gasi informatii generale, definitii si posibile cauze ale problemei cu care te confrunti.

Informatiile prezentate nu inlocuiesc un consult medical de specialitate.


Bebelusii intampina de multe ori diverse probleme, cum ar fi: colicii, agitatia, lipsa somnului sau gatul intepenit si problemele de tranzit intestinal.

Ce este Bebe Bowen?


Bebe Bowen este o procedura destinata exclusiv bebelusilor. Este formata din cateva proceduri de
baza in terapie si se efectueaza cu delicatete pe pielea bebelusului. Sedintele sunt scurte in cazut celor mici, ei sunt extrem de receptivi, nu au nevoie de pause lungi. Pentru ca viata unei familii sa fie linistita in perioada in care apare un nou membru al familiei, trebuie ca acest nou membru sa fie echilibrat si fericit cu burtica si cu somnicul lui. Un bebelus linistit si viguros este si o familie fericita!


Caror probleme se adreseaza Bebe Bowen?

Voi enumera cateva din problemele si dificultatile parintilor in ce priveste starea bebelusilor lor. Stari de discomfort a celor mici pot fi create de:
  • ·       Balonare
  • ·       Crampe
  • ·       Colici
  • ·       Constipatie
  • ·       Agitatie
  • ·       Lipsa somnului
  • ·       Gat blocat sau intepenit
  • ·       Episoadele lungi de plans



Cum abordez situatia?

In primul rand, se va face un control pediatric in vederea diagnozei corecte, apoi se va decide felul de abordare, insa, intotdeauna ambientul in care bebelusul locuieste trebuie sa fie armonios, luminos, colorat, linistit, evitati tonurile foarte ridicate sau zgomotele foarte puternice. Armonia, pacea, rabdarea si iubirea sunt elementele esentiale in relatia cu nou membru al familiei de care sunt convinsa ca bebelusii vostri au parte din belsug.

In al doilea rand, diagnosticele uzuale la bebelusi sunt agitatia, colicii, constipatia, plansul excesiv si gatul intepenit, diagnostice usurele si tratabile. Cand un micut are una din aceste probleme starea lui de spirit nu e cea mai vesela si va va anunta imediat si se pot lua masuri rapide cu bai caldute, masaj cu ulei, cantecele si povesti, insa daca acestea nu functioneaza intocmai exista si alte posibilitati de abordare.


Ce pot eu sa fac?
Ceea ce puteti face in plus, ca parinti, este sa ii oferiti bebelusului o terapie atat de frumoasa si noninvaziva cum e Bowen. Bebelusii se pot linisti chiar in timpul terapiei, iar in dupa terapie li se vor reduce simptomele de balonare, colici, gat blocat si agitatie, vor redeveni veseli, vioi si dragalasi, iar ca parinte te poti bucura la maxim de clipele acestea minunate din viata voastra!


Bowen se poate aplica concomitent cu alte tratamente care vizeaza problema in cauza.

Asadar, ne pastram speranta, cu dragoste si rabdare pentru ca exista terapia Bowen!

  
Pentru mai multe informatii contactati:

Terapeut Laura Muresan

0742 083 423

Cluj-Napoca


3 comentarii:

  1. daca copilul de un an si 8 luni este agitat in timpul sedintei bowen? si plinge groaznic cind terapeutul il atinge si in general nu ii da voie sa se apropie se continua sedinta in acest mod?

    RăspundețiȘtergere
  2. noi am facut o sedinta in acest mod,toata sedinta copilul a plins,nu-i placea doamna terapeut sa o atinga...totusi am facut toti pasii procedurii asa cum plingea...dar am dubii...daca la urmatoarea sedinta va plinge iar sa mai continuam? doar terapia se aplica cind esti relaxat...

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am căsătorit cu dragul meu soț în ultimii 12 ani fără să rămân însărcinată, iar fibromul a fost problema. Am luat diferite medicamente prescrise, dar nu am putut să le vindec, dar soțul meu era atât de încrezător în mine și mă tot încuraja că într-o zi cineva mă va numi mamă. nu s-a odihnit căutând o soluție de la diferiți medici, tot ce au putut vedea a fost o intervenție chirurgicală și mi-a fost frică de asta, o prietenă din cabinetul meu mi-a prezentat doctorul DAWN ACUNA, ea a spus că Dawn acuna a ajutat-o ​​când avea tubul blocat și a ajutat-o ​​și ea. multe dintre prietenele ei să conceapă,
    I-am scris imediat pe Whatsapp, mi-a promis ca ma ajuta dupa ce i-am explicat totul, mi-a dat niste instructiuni care am facut totul perfect conform instructiunilor, la 3 saptamani dupa tot am fost la spital si doctorul mi-a confirmat sarcina in 1 saptamana dar chiar acum am copilul meu frumos.
    *Dacă vrei să tratezi infertilitatea.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata rapid.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei o căsătorie pașnică.
    Și mulți alții îl contactează pe Dr dawn acuna pe Whatsapp:+2348032246310
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere